nieuwe foto's toegevoegd!

25 juni 2015 - tp. Huế, Vietnam

Dag allerliefste familie. Allereerst willen wij even melden dat we jullie heel erg missen!! ;-D.

We hebben nieuwe foto's toegevoegd van afgelopen week. Dit is ongeveer 10 procent van de hoeveelheid die we tot nu toe gemaakt hebben. Afgelopen drie dagen zijn we in hoi Ann gebleven. Daar hebben we een scooter gehuurd en de omgeving verkend.
De meeste tijd is gaan zitten in het maken van kleding. Ik heb twee maatpakken aan laten meten en loop er nu bij als clown Bassie en acrobaat Adriaan. Die stonden nog hoog op mijn verlanglijstje. Ailsa heeft twee jasjes en een aantal overhemden op maat laten maken. Vanochtend zijn we vertrokken en inmiddels verblijven we in Hue. Morgen ochtend vertrekken we vroeg met privé taxi richting oorlog locaties. Onder anderen de tunnels, scheidslijn noord en.zuid vietnam en een aantal Amerikaanse bases komen aan bod. We kijken daar echt naar uit. Zaterdag vertrekken we richting vedana lagoon resort om er vervolgens 4 dagen niks te doen. Dikke kus van ons beide en tot snel!

1. Marieta:
    25 juni 2015
    Prachtige foto's! Wat beleven jullie een hoop. Dat wordt enorm afkicken straks! Ik ben benieuwd naar de gemaakte kleding.
    De oorlog locaties zullen wel enorm indrukwekkend zijn. En straks lekker 4 dagen aan de drank, zon, zee en zwembad! Heerlijk! Geniet er nog maar heel goed van!!! Dikke kus van hier
  2. Liesbeth:
    25 juni 2015
    Tjonge jonge, jullie zullen wel moe zijn van al die indrukken! Denk dat die 4 dagen in dat resort straks ook wel heel lekker zijn! Maar ik moet zeggen 't ziet er allemaal geweldig uit. XXX
  3. Albert:
    26 juni 2015
    Ziet er allemaal goed uit!
    Mooi dat jullie het zo naar je zin hebt.
    Nog veel plezier in het ressort!